Witam!
Mam okazję kupić octavie 1.9 TDI DSG z 2007. Problemem jest przebieg w wysokości 200000... Auto było cały czas serwisowane w ASO Skody ale mimo to mam duże wątpliwości. Czy uzasadnione? Czy ktoś z Was ma takie auto i z takim przebiegiem? Z góry dziękuję za każdy post!
jak najbardziej bo przebieg spory, przede wszystkim jak wygląda zawieszenie, no i jeżeli chodzi o dwumasę to przynajmniej w BKD DSG wypadała jakoś między 120 a 150kkm
[ Dodano: Sob 11 Wrz, 10 11:54 ]
no i co zostało zrobione w ciągu tych 200kkm "serwisowania"?
jeśli nic, to teraz trzeba będzie zrobić wszystko IMO.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
nie muszę czytać, pracuje gdzie pracuje i spotykam się z tymi skrzyniami na codzień
no to muszę pogratulować ASO Skody w Kaliszu
bo w Gdyni od kilku miesięcy nie moga naprawić testowego S2 2,0tdi z DSG- po jeździe testowej zwróciłem im uwagę(auto ma kilka tysięcy km przebiegu) na nierówną prace DSG i fakt, ze auto gaśnie
programowanie- nie pomogło, wymiana sterownika- nie pomogła
może podpowiesz coś :szeroki_usmiech
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
z DSG ZERO PROBLEMOW. Dwumasa tez w porzadku. Nic nie stuka, nie szarpie.
Fakty ze 90% to autostrada, serwisowany regularnie wiec ja bym sie sugerowal bardziej ogolnym stanem, anizelli przebiegiem...
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
No ja mam 187kkm aktualnie. Robiłem serwis na 180kkm w ASO. Co do skrzyni to na dzień dzisiejszy jestem średnio zadowolony. Żałuję że kupiłem ośkę a nie 4x4. Mam problemy z wibracjami na luzie, na biegu, przy 90 mi już wszystko się trzęsie. Wymienione półosie i dalej to samo. Będę mierzył piasty i flansze wychodzące ze skrzyni. Czuję że samochód wyląduje u Płochecia i polecą grube $. Ewentualnie wypieprzę automat i wsadzę manual.
nie muszę czytać, pracuje gdzie pracuje i spotykam się z tymi skrzyniami na codzień
no to muszę pogratulować ASO Skody w Kaliszu
bo w Gdyni od kilku miesięcy nie moga naprawić testowego S2 2,0tdi z DSG- po jeździe testowej zwróciłem im uwagę(auto ma kilka tysięcy km przebiegu) na nierówną prace DSG i fakt, ze auto gaśnie
programowanie- nie pomogło, wymiana sterownika- nie pomogła
może podpowiesz coś :szeroki_usmiech
hmm kupileś testówkę.. ? kiedy robili tą skrzynię bo jakiś soft wyszedł pod takie dsg.Jest/była jakaś akcja serwisowa przyporządkowana twojemu autu?
kubazak, ja nie kupiłem S2 tylko RSa w DSg- oni dalej trenuja to auto
pomimo wymiany sterownika i paru programowań auto na D jak stoisz na światłach to potrafi zgasnąć
już nawet sprzedawcy nie chcą tym autem wozić klientów
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz